background

Rabu, 23 Februari 2011

Bagaimana nak tahu kita jatuh cinta?

Assalamualaikum dan salam blogger.
Dah lama saya tak update.
Kali ni entry saya mengenai cinta... uuuuu wow wow...

Cinta ni lumrah dengan diri manusia.
Percaya atau tidak manusia ni seawal2 usia mereka telah pun jatuh cinta.
tapi oleh kerana belum kenal apa itu cinta,
maka mereka tidak tahu apa yang mereka rasa.

Jadi bagaimana kita tahu yg kita sedang dilamun cinta.
Check it out!

-Berdebar2 pandang sidia.
-kalau terselisih rasa macam nak mengelak dari dia.
-Kalau berbual dengan dia mesti mata pndang lantai dn jari pintal2 sumthing
-sanggup buat apa sahaja demi kebahagiaan dia
-Terlalu amik berat
-Cepat rasa rindu
-Sehari tak nmpak dan tak dengar suara mula la rasa tak tentu arah
-Selalu termenung ingatkan sidia
-Makan pun takde selera
-Bila bertentang mata jantung berdegup kencang
-Muka tak ensem/lawa pon nmpak lawa.
-Segala keburukan dan kekurangannya menjadi 1 kebaikan dan kelebihan buat kita

Ha...itu diantaranya simptom2 macam mana nak tahu kita jatuh cinta.
Jatuh cinta tu senang. tapi nak luahkannya,, pehhh!! amat la payah.
Betul tak para blogger sekalian?
 tidak mengapa, ada jodoh bersama tidak kiralah luah atau tidak
jika sudah tersurat dalam takdir, kita dan sidia tetap bersama jua.

Sekian dari Doktor Love...
Merasainya melalui hati dan terlafaz dari kanta mata.

5 ulasan:

4umyfans berkata...

betul kata dr love tu.
teman pun ada jugak simptom2 semua tu.

4umyfans berkata...

betul kata dr love tu.
teman pun ada jugak simptom2 semua tu.

Doktor Love berkata...

kalo camtu...cepat2 la ke klinik dr.love.bia dr.love ubatkan.

Aimi Amira berkata...

ececeh, orang jatuh cinta je boleh tulis simptom cinta gini, hehe :p

Doktor Love berkata...

Aimi: tak jugak..org yg solo pon taw simptom cenggini