background

Sabtu, 9 Julai 2011

SIMPLySiTi

 Assalamualaikum...Pertama sekali saya nk ucapkan tahniah untuk  pensyarah Malay Herritage and Culture sebab berjaya menghabiskan duit saya dari mula kelas sehinggalah hari ini. Saya tahu, belajar ni memerlukan pengorbanan masa dan wang. tapi kannnnnnn................ agak2lah. subjek saya semester 5 ni bukannya subjek awak je wahai puan pensyarah. saya ada lgi 5 subjek lgi untuk standby wang. bila2 masa sahaja pensyarah2 5 subjek itu akan kemukan soal wang untuk subjek mereka pula. jadi, tolong jgn tamak ya puan pensyarah. saya tahu awak fikirkan kami punyai PTPTIPU PTPTN. tapi tolonglah konsider dengan hal2 emergency sakit demam, makan minum selama 6 bulan, bayaran hapekejadah kolej jika kena denda, printing esaiment, tiket balik kampung, enjoy(hahaha. ni memang jujur  gila) , membeli keperluan n kehendak , duit topup lagi. hah! duit2 untuk subjek2 lagi. tolonglah jangan overdose. afterthis tak payah nk mintak kitorang keluarkan duit lagi. kesian parent saya setiap minggu kena bank in. biarpun hanya rm50 je diorang bank in, tapi bila dikumpul smpai habis sem, dah dekat beribu tau! Tak lama lagi dah nk masuk bulan Ramadhan. haa.. puan pensyarah diminta untuk kurangkanlah aktiviti menyuruh pelajar habiskan duit ya. tempat yg disuruh pergi bukannya boleh jalan kaki je kesana. semuanya kena berkenderaan. kami semua mana nk ada BMW kereta/motor. semuanya kena sewa. lainlah kalau puan pensyarah kasi kitorang kereta.

 
Kalau Puan pensyarah kasi sorang sebijik yg mcm ni baru bersemangat!haaa.. mampu?

bila dah dapat kereta sebegitu rhope, dapatlah saya jadi super girl kejap. bergaya tahap artis luar negara. (sapa tak suka dapat kereta sedemikian)
Beginilah gaya saya ketika drive kereta BMW Sport tersebut. (gilo ahh den berangan puan pensyarah kasih kete tu sebijik semata2 untuk esaimen)

Hakikatnya sedih mengenangkan wang dah banyak terbang gara2 menyewa kereta dan bergelut dengan lokasi2 yg diberitahu untuk membuat research for esaimen. hurmm... harap2 puan pensyarah kasik la markah lebeh
Sekian~

Tiada ulasan: