background

Isnin, 7 November 2011

AidilAdha with Nothing But have Meaning

Assalamualaikum. Salam AidilAdha.
Moga Anda semua ceria hendaknya.

Firstly, dah lama Dr.Love xhapdet belog. Ntah kenapa xde nafsu nk menaip. Mungkin, lately Dr.Love kurang sihat, letih dan xde mood. Yelahh, nk update mesti kene ada mood kan. Haa...4hb november lepas, dah boleh check result dah(UiTM), kawan2 semua, wlauapapun result anda, Dr.Love ucapkan tahniah kerana kita semua berjaya mengharungi pengajian diploma dengan jayanya. kepada yg tidak berpuas hati, jangan bimbang, pasti ada rezeki buat kalian dilain hari. Okay, jgn moncong2.

Macam mana dengan hari raya anda? Apakah pengorbanan yg anda lakukan? Whatever it is, hanya kita dan Allah saja yang tahu. kalau kita uar-uarkan nnti ada yg mengatakan kita riak. betoi x? biasalah, insan2 kini sedang berlumba untuk buktikan mereka aje yg bagus. sebenarnya semua orang bagus2 belaka, cuma sifat tak puas hati dan bisikan syaitonirojim aje yg uatkan sifat iri hati timbul. nevermind guys. keep it up what ever u did now. Because, hanya Allah je tahu apa yang bakal mendatang kelak di hari muka kalian.

Dr.Love tak ada benda yg menarik untuk di share masa hari raya ni. maklumlah, dr.Love xberaya sgt pon. setakat ziarah kaum keluarga nun di kampung saja. Alhamdulillah rezeki daging korban juga anda diperuntukkan. Terima kasih kepada yg memberi. Moga tuhan merahmati kamu semua...

Pssttt: Hari ni (8 november) birthday mak Dr.Love. Happy birthday mak... Love u. semoga panjang umo n murah rezeki....


Salam AidilAdha semua!!!

 Selamat Hari Lahir,mak... Love u!!!

Tiada ulasan: