background

Jumaat, 28 Januari 2011

seminggu cuti

Assalamualaikum.
Salam blogger.
Lama saya tak update kerana tiada wifi di rumah.
Cuti sempena chinese new year telah tiba.
Bagi pelajar macam saya, ia merupakan suatu syurga.
bercuti di kampung halam nun diutara.
Apa aktiviti yang kalian ingin lakukan pada musim cuti kali ini.
Saya mahu lakukan :
1- panjat bukit 
2 - lumba motor
3- renew lesen memandu
4- hang out dengan rakan2
5- jamming
6- berkelah di air terjun
7- buat assignment
8- memasak (dah gian nak memasak)
9- menyelam dalam air
10- tengok kartun

itu diari masa cuti saya. anda pula?


-melihat dengan hati, berfikir dgn jiwa bertindak melalui senyuman.

5 ulasan:

Aimi Amira berkata...

haha, buat assignment letak lah kat nombor 0. ada ke kat nombor 7.

Akemi Siegel berkata...

betul tu aimi ^^v hahahaha

Doktor Love berkata...

Aimi : letak je kt number 7 tapi xsentuh lgsung assignment.

kc : untung la dah siap keje amandus

Akemi Siegel berkata...

hahaha.demi amandus ^^v

Doktor Love berkata...

eleh...Amandus dah berpunya..