background

Isnin, 29 Ogos 2011

Hai angka 2... byebye angka 1 =)

Assalamualaikum...
Untungnya nasib tahun 2011.
Hari jadiku diambang kemerdekaan.
Disambut juga persamaan 1 Syawal...
Moga hidup diberkati tuhan....

Syukur nikmat tuhan... Alhamdulillah sehingga ke hari ini masih diberi peluang untuk bernafas di bumi Allah.
Di lahirkan pada tanggal 30 ogos 1991 jam 11.45 malam
Bayi diambang merdeka yang disambut di Hospital Daerah Taiping,Perak
Nama diberi Siti NurFatin Atika bt Suhaimi
yang membawa maksud : Cahaya kecantikkan serta keberanian
Nama kedua diberi iaitu Danea'lla.
Yang diberi maksud : Ketulusan diraja.
Nama Komersial digabungkan menjadi Fatin Danea
Nama sebagai blogger pula Dr.Love.

Sangat bersyukur dapat berdiri di dunia ini sejak lahir hinggalah usia 20tahun ini.
apa sudah tua? 20 tahun tu angka tua kah? heee... tidaklah. makin menginjak usia, makin mencapai simbol kematangan... Jangan risau apabila usia meningkat. banyak yg kita dapat.
Di usia yang baru ini, saya mengharapkan segalanya berjalan dengan lancar dan diberi pulangan yang baik.
Saya juga harap tiada lagi aksi-aksi kebudak2an selepas ini. Di usia sebegini harus mempelajari erti kehidupan yang sebenar. sebabnya mungkin lagi 3 atau 5 tahun dari sekarang rezeki saya berumah tangga. Alam rumah tangga dan alam kerjaya yang dikatakan paling mencabar oleh ibu saya. jadi untuk ke arah itu saya perlu banyak belajar dan mengkaji tentang hakisan sebuah kehidupan. Moga Allah memberi petunjuk.
Say Hi to number 2 and bye-bye to number 1. hehehehe

Psssttt : Untungnya tahun ni sambut birthday pada hari raya pertama. Mak buat seprais beli kek birthday.

Tiada ulasan: