background

Selasa, 23 Ogos 2011

Kringgg!!! Kringgg!!!! Kringggg!!!! alarm tak berbunyi...

23 Ogos 2011
Assalamualaikum
Hari ini hari selasa.
Pagi ni ada kelas Ayah Agi je.
Kelas Cik Maszalida tak der.
Hari ini saya lambat pergi kelas.
Bukan sengaja.
Tetapi alarm tak berbunyi.
Pasalnya saya tak set alarm untuk ke kelas.
Aku set alarm untuk bangun sahur jer.
Memang salah saya..
Memang betul kita kena indipendent sendiri.
Diri kita, kita sendiri uruslah.
Set lah alarm kan?
Ape la aku ni. Terlupa.
Mungkin aku penat akibat tidak tidur.
kalau aku bagitau pon mana ada orang peduli.
Sebab tu aku terbabas untuk ke kelas.
Aduhh ruginya.
Aku pegi jugak walaupun lambat.
TETAPI, rasanya tak ada salah kan kalau ada manusia-manusia yang tolong kejut.
Tak rugi apa pun.
Dapat pahala lagi ada.
Tapi what to do?
Dah nasib badan.

Terima Kasih Manusia.
Aman makmur Malaysia kita dengan adanya
rakyat-rakyat sebegini.
Saling tidak tolong menolong.
Memang amalan yang mulia.
Moga Allah merahmati kamu, manusia.
Selamat Hari Raya maaf Zahir Batin
Maaf segala salah silap.
Kalau taknak maafkan dan nak bongkak jugak...
Terserahlah...

Tiada ulasan: