background

Sabtu, 20 Ogos 2011

Send Your heart To Me - Credit slide theme song

Assalamualaikum...
Salam sejahtera semua....
Dengan sukacitanya saya sudahpon publish credit theme song short film saya.
anda-anda semua boleh lihat dilaman sesawang Youtube.
Taip "Send Your Heart To Me - Credit theme song"
InsyaAllah, dengan izin tuhan saya akan publishkan trailernya pula.
dan short film ini akan ditayangkan pada minggu screening di studio Pancha Delima Uitm Shah Alam, Kampus Puncak Perdana. Kepada yg tidak berada di kampus puncak perdana, jangan risau. Saya akan publishkan di Youtube dan dalam blog Comel kapcai saya ni..


Sila tonton. Komen2lah

2 ulasan:

Elie Lily berkata...

atein! tak sabar da ni! :D

Doktor Love berkata...

sabar-sabar. nanti nk publishkan trailer pulak. nantikan. zasss!!!