background

Khamis, 8 September 2011

Kau menguji aku ke?

Assalamualaikum...
Tertanya-tanya gak aku, apehal dengan dia tu?
Ber'katarsis' lagi ke?
Aku hangin betul bila mesej dan calling bertubi2 xdilayan.
nak kate silent mode xkan lah sampai tak dengar vibrate?
Kalau inbox penuh, aku tau kau dah clearkan sebab report mesej mengatakan mesej2 sebelumnya dah delivered.
So, apa masalahnya lagi? pasal aku naik hangin kau lambat?
Sapa pun akan marah. bila tanya buat apa lambat, tak berjawap, then orang calling xangkat.
Agak2 korang la, korang marah dan hilang sabar tak?
Aku rasa macam no point la ada kaitan dengan kau kalau begini kau punya katarsis.
Aku bukan patung tau! Pagi ni aku call kau lagi, dan kau tak angkat2!!! wei, aku pantang betul kalau call tak berangkat!!!! Aku pun tak pahamlah dengan perangai baru kau ni. bila aku cakap depan2
mulalah kau bawak keluar teori sentap kau dan secara halusnya kau bagi sinis je kat aku.
Jangan ingat aku tak sedar semua tu arrr.!APa motif kau nak sinis2? kau nak bagi pengajaran kat aku?
Sebelum nak bagi pengajaran kau pandang2 dulu apa yang kau buat sehinggakan aku bagi feedback macam tu.
Karang bila aku sinis kau, kau cakap aku tak paham kau, tak rasa apa kau rasa, pastu cakap kau sedih la, itu la ini la! hishhh!!!!!'
Aku gerenti la lepas kau sedar entry aku ni pasal kau, mesti kau soal2 aku dan bagi pandangan kau.
Perlu ke aku cakap 'tak payah bagi pandangan' dekat kau? perlu ke? karang tak memasal kau suruh aku angkat cermin pulak kannnn....?

Nota kaki : mungkin kau tak suka aku luahkan di alam maya. tetapi sekurang2nya aku luahkan di laman aku 
                  sendiri instead of Facebook yang dgn serta merta org boleh baca. Lagipun ia hak aku untuk
                  luahkan di ruangan aku sendiri. Sekurang2nya kali ini no facebook. kannn? Whatever!

Tiada ulasan: