background

Sabtu, 9 April 2011

Mari bersantai dengan koleksi picas2 dari Dr.Love

Assalamualaikum dan salam berbelogger kepada blogger semua.
entry kali ini dr.love taknak cerita apa2 tetapi dr.love letakkan
selingan gambar-gambar pelik seperti dibawah. jadi layannnn......

"Mama!!!! adik nak nenen!"
agaknya inilah penyebab dia menangis sebegini rupa.


"Bulu mata ni saya simpan sejak darjah 3. tak taulah apesal
menggedik nak pnjang mcm ni."
- keluh Ah Soo Loong


"Poie pokan. naek basikal. apo dayo...apo nok dikato.
hoh, kawe ni saja jah bawak nate ni jale2. dia pon bosan dok dale kandang
nu haaa"
- kata Anjang Ambing


Cantik kasut ni. teringin jugak nak pkai
sebab boleh bela ikan yg sengih camtu.


inilah kasut save bujet. rangka kasut pun jadilah labuuu


Cintailah alam sekitar. mari kita tunjuk kecintaan
kita dengan memperagakan kasut daun handmade by mak saya


"Hai. saya senah bin sarkop. saya dah lama bersanggul.
lepas jumpa dr.love, dia syorkan fesyen ni. cantik katanya untuk mkcik.
mekap ni pun dia yg mekapkan. baik sungguh dr.love tu."
-ujar mkcik senah bangga


"Saya Masmunah bt Sukimon. nama glemer Masmon. fesyen ni pun dr.love
yang syorkan. katanya zaman meleniummm ni kene berpesen2 sikit.
cntik x? ada mcm maya karim x?"
- ujar mkcik Masmon dengan tidak yakin


Ini adalah bayi bongsu Mr.Bean. buat julung kalinya
secara eksklusif Mr.Bean share
wajah bayinya. comel betul!


ini anak mkcik senah. dia ada problem gigi dan kening. 
dr.love pun xde idea nk tlong dia. anda ada idea?


Tiada ulasan: