background

Isnin, 2 Mei 2011

Perjalanan 1 semester

Semester pada kali ini telah menguraikan tirainya.
Setelah berperang dengan macam2 dugaan, akhirnya
kini masa untuk bertenang dan berehat.
nak cerita pnjang2, sudah ada rkan2 yg menceritakannya
kalau mahu baca juga, singgah cini. blog big sis.
haa...ada kenangan pahit manisnya dalam semester kali ini.
Mungkin ada satu perkara yg buatkan saya odd. iaitu,
saya tidak lagi mesra dgn seorang insan ni.
mungkin salah saya kerana tercakap kasar.
yalah, sebab saya tengah marah waktu tu.
(selalunya orang tengah mrah mmg tak sedar apa yg dia ckap)
dan lepas pada itu, saya tidak lagi mesra dengan dia.
kami sembang bila perlu je. tak apalah.
saya beri dia masa dan saya beri diri saya masa.
saya harap, sepanjang tempoh cuti ni,
kami berdua akan muhasabah diri.
semoga apa yg pahit antara kita setakat sem ini saja
moga sem depan kita ceria sediakala. okay.
notes from me to you : -
"I'm sorry for everything. take care okay..."

Dan tengahari nanti mak dan abah akan datang jemput Dr.Love
pulang ke rumah di Taiping. bestnya.
Selamat bercuti semua.

-Dr.Love-


Tiada ulasan: